Звернення громадян

Звертайтесь до нас за будь-якими питаннями, що стосуються діяльності Фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві: 

1. Усно з дотриманням рекомендацій, наведених нижче:

·       за телефоном +38 (044) 303-91-56 (для дзвінків по Україні та з-за кордону — за тарифами Вашого оператора зв’язку). В такому випадку необхідно буде повідомити наступну інформацію - прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання (повна поштова адреса), електронна адреса (e-mail), на яку Вам надіслати відповідь на звернення, номер телефону, суть питання. Якщо звернення не було вирішено безпосередньо під час дзвінка — запитати в оператора номер зареєстрованого звернення та очікувати зворотного зв’язку.

2. Засобами електронного зв’язку:

·       використовуючи спеціальну форму зворотного зв’язку за посиланням https://pcgf.com.ua/contacts

·       за допомогою електронної скриньки - info@pcgf.com.ua. В такому випадку форма звернення довільна, але вона обов’язково повинна містити наступну інформацію - прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання (повна поштова адреса), електронна адреса (e-mail), на яку Вам надіслати відповідь на звернення, номер телефону, суть питання, дата звернення.

3. Письмово — скористайтесь формою письмового звернення:

·       надішліть листа на адресу вул. Хрещатик, 24, м. Київ, 01001.

Ви маєте право на звернення до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненнях до Фонду питань, включаючи випадки, якщо Фонд не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь Вас не задовільнила:

·       надіславши звернення онлайн (https://bank.gov.ua/ua/contacts) або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму (https://bank.gov.ua/ua/contacts);

·       надіславши лист разом із документами за адресою: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б;

·       за телефоном контакт-центру: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55

Посилання на сторінку Управління захисту прав споживачів фінансових послуг. Національного банку України:
Захист прав споживачів (bank.gov.ua)

Подання звернення до Фонду або до Національного банку України не позбавляє Вас права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом Ваших прав та інтересів.

Строк розгляду звернення — не більше одного місяця з дня його надходження. Загальний строк розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.